torsdag 23 juli 2009

Påfyllnad till Hönshuset!



Sytt mössor är vad jag har pysslat med när jag haft tid över denna vecka:-) Har ju i ett tidigare inlägg berättat att jag säljer mina mössor i Hönshuset i sågmyra. När jag var och hälsade på för ett par veckor sedan så fanns det nästan inga kvar! så det var bara att sätta igång att trycka och sy fler, men det är ju bara roligt! Och nu är dom klara och kommer levereras nästa vecka när vi åker upp till Dalarna, lagom till Classic car week:-)

Om ni är intresserade av allt annat fint som finnas i Hönshuset så kan ni kika in här.

4 kommentarer:

  1. Kul att du fått sälja dina grejer!
    Och lite aningens fuskigt att ni får åka "hem" till classic...lite avis blir jag =)

    Napphållarna tar jag 115 kr för (inkl frakt)
    Jag har fått hem massor med nya färger på tråden, är du intresserad kan du maila mig skickar jag en bild.

    SvaraRadera
  2. Skrev in det i inlägget efter jag fick din kommentar, så du var inte blind första gången =)

    SvaraRadera
  3. Haha vad skönt att höra..undrade lite hur jag kunde missa det:-)

    SvaraRadera
  4. Tjo! Nu är jag igång!! Ses tillhelgen Kram

    SvaraRadera