onsdag 25 januari 2012

Ufo tröja:-)


Har bestämt mig för att använda upp alla mina tyger och inte köpa nåt mer nytt på ett tag. Jag har en hel del enfärgade tyger från e-slöjd som jag använde till den här tröjan. Lilla E fick bestämma hur applikationen skulle se ut och jag var noga med att inte göra några ändringar med tanke på apbyxan som han fortfarande vägrar ta på sig...;-) Nu blev han i alla fall nöjd med resultatet. Jag är inte helt nöjd, tycker att applikationen hamnade lite för långt ner bland annat.. men det får duga.

6 kommentarer:

  1. Jättefin applikation, barnen har rymdtema i skolan just nu så den hade blivit poppis här!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Vilka otroliga fina applikationer du gör, den här tröjan blev ju superbra!

    SvaraRadera
  3. Kanonfin. Jag har inta vågat mig på applikationer.

    SvaraRadera
  4. Den är ju superfin! Jag har också bestämt mig för att använda göra slut på lite hyllvärmare. Har du sett att Kaja har en utmaning för just detta? http://kajadesign.blogspot.com/2012/01/de-stash-february-join-fun.html

    SvaraRadera
  5. Tack snälla ni! Pyssel på torp: Det låter som nåt för mig, ska haka på utmaningen!

    SvaraRadera
  6. Super fin tröja!!! Kan tänka mig att den är poppis;)

    SvaraRadera