lördag 13 juni 2009

Mjukisbyxa med kurbitstryck:-)

Ibland snöar jag in mig lite känner jag:-) Har i alla fall sytt ett par blå mjukisbyxor till lilla E med kurbitstryck bak på benet. Modellen är en ganska pösig variant med mudd i midjan och nertill. Hade först som plan att trycket skulle sitta fram men kom på att eftersom lilla E kryper som en galning kommer trycket att nötas ut och bli fult ganska snart om det sitter fram...men det blev tufft att ha det bak.
Har faktiskt beställt, och i skrivandets stund fått hem andra färger som jag ska sy denna modell av, lägger upp bilder på dom när det är klart.
Förra vecka lämnade jag en liten leverans av kurbitsmössan till en underbar liten inredningsbutik i sågmyra- Hönshuset- Kan varmt rekomendera ett besök där!, inte bara pga av mina mössor;-) Ska lägga upp bilder senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar