söndag 28 juni 2009

Scarfs och en trasig symaskin...




Min symaskin har blivit lite knäpp och syr väldigt konstiga sömmar.. detta är anledningen till att jag inte har bloggat (och sytt för den delen) på ett tag. Det fina vädret har ju bidragit med sitt också då jag inte kommit mig för att fixa den;-) men i vecka måste det bli av.

Dessa sydde jag innan midsommar och innan min maskin började strejka, tre scarfs i olika färger med kurbitstryck. Jag hann inte sy på namnlapparna så jag har satt på dom provisoriskt för bilden och det syns ju faktiskt... men, men inget att göra åt så länge maskinen är trasig;-)




2 kommentarer:

  1. Hittade din blogg av en slump va fina saker du gör jätte fina tryck!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej skulle höra med dig om du säljer via nätet å skickar om man skulle vilja köpa? å vad tar du för scarfsen? skulle vilja ha två stycken :)min mail adress:nellie049@hotmail.com

    SvaraRadera